Dienstverlening uit perspectief van de klant
International Security Agency (ISA) richt zich met haar Hospitality Services op dienstverlening vanuit het perspectief van de klant. Hiermee willen wij uw gasten, medewerkers en andere relaties het gevoel geven dat zij welkom en gerespecteerd zijn. In onze visie heeft iedere bezoeker recht op persoonlijke aandacht. Een unieke en persoonlijke bezoekbeleving die naadloos aansluit op uw identiteit is hierbij cruciaal: zo kunt u het imago van uw organisatie positief beïnvloeden. Een goed imago versterkt het beeld dat uw doelgroep heeft van uw producten en diensten. Dat resulteert in een hogere klanttevredenheid en loyaliteit en draagt uiteindelijk ook bij aan het succes van uw organisatie.
Op basis van uw identiteit, bedrijfscultuur en doelstellingen ontwikkelen wij in co-creatie met u een Hospitalityconcept op maat. Hierbij creëren wij een unieke bezoekbeleving met diverse contactmomenten, afgestemd op uw persoonlijke behoeften en die van uw gasten, medewerkers en andere relaties. Onze allround hospitality-professionals leveren hierbij aantoonbaar meerwaarde. Zo verzorgen zij een warm ontvangst, de juiste begeleiding en staan zij iedere gast correct en persoonlijk te woord.